wtorek, 4 marca 2014

Przylaszczka



     Dla wielu moje imię,
     kojarzy się z lasem
     a ja do ogrodów
     też zaglądam czasem.

                    Mówią o mnie - piękna
                     nie mogę zaprzeczyć
                     wiem, że po to rosnę
                     aby wokół cieszyć.

                              Stwórca dał urodę
                              więc nic nie ukrywam
                              niebieskością wabię
                              zapachy rozsyłam.

                                         Lecz z tego powodu
                                         działam jak narkotyk
                                         jestem narażona
                                        na zerwanie, dotyk.

                                                 Uwielbiam flirtować
                                                 ale tylko w dzień,
                                                 nocą kwiat zamykam
                                                 i zapadam w sen.

autor  wiersza– Zdzisław Zembrzycki