sobota, 3 sierpnia 2013

Zmęczenie upałem . . .


6 komentarzy:

  1. ojej ale mocno wymęczony wygląda

    OdpowiedzUsuń
  2. Wody..kiedyś uważano, że nie należy podlewać w upał. teraz słyszałam oby nie "lać" na liście, bo jak my jesteśmy spragnieni to przecież pijemy nawet w upał..

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Najlepiej podlewać wczesnym rankiem, na rozgrzane liście rzeczywiście nie powinno lać się wody, dla rośliny to szok, zresztą dla człowieka też :)
      pozdrawiam

      Usuń
  3. Upały już minęły, jednak zdjęcie jest bardzo wymowne. Wydaje mi się, że w tych dniach ja też tak wyglądałem. Dopiero około godziny dwudziestej, po spłukaniu z siebie tego wszystkiego co powoduje upał - dochodziłem do siebie :)
    No cóż - nawet dla kwiatów było za ciepło.
    Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wielu z nas tak wyglądało, ja nie lubię upałów, ogród ucierpiał od suszy, niestety.
      pozdrawiam :)

      Usuń

Dziękuję za komentarz, zapraszam ponownie do odwiedzenia mojego bloga.