piątek, 26 lipca 2013

Liliowce wciąż zachwycają urodą . . . .





10 komentarzy:

  1. Biały liliowiec?Nigdy nie widziałam.Piękny.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Całkiem bialy to on nie jest, ale piękny jest.

      Usuń
  2. Te pierwsze lilie są w moich ulubionych kolorach. Piękne.

    OdpowiedzUsuń
  3. Niesamowite! nie mam takich kwiatów w "zasięgu" dlatego z ogromna przyjemnością oglądam te fantastyczne zdjęcia i cudowne okazy. Już mam nawet nos pobrudzony...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zapraszam zatem do oglądania :), pozdrawiam.

      Usuń
  4. Twoje liliowce zachwycają kolorami, a biały to ciekawostka dla mnie. Pozdrawiam serdecznie:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Urocze. :) Mam podobne :)Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To piękne kwiaty, warto mieć je w ogrodzie :), pozdrawiam.

      Usuń

Dziękuję za komentarz, zapraszam ponownie do odwiedzenia mojego bloga.