poniedziałek, 9 września 2013

Omotane . . .


























7 komentarzy:

  1. Sprytna to pułapka. Kwiaty owinięte pajęczyną. Dla nektaru warto jednak zaryzykować. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie widziałam jednak pająka , pewnie czatował gdzieś schowany.
      pozdrawiam

      Usuń
  2. Ostatnio też rzuciły mi się w oczy podobne pajęczyny na świerku przed domem. Stałem wtedy na balkonie Nawet wziąłem aparat i chciałem zrobić zdjęcia. Okazało się, że są zbyt daleko i za wysoko. Schowałem aparat i na tym się skończyło.
    Dlatego z przyjemnością będę oglądał u Ciebie takie przyrodnicze zjawiska :)
    Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Właśnie zaczął się taki "pajęczynowy" okres, napewno bliżej ziemi też się znajdzie utkana pajeczyna :), nieustająco zapraszam na mojego bloga.
      pozdrawiam równie serdecznie :)

      Usuń
  3. To jest bajeczne...Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz, zapraszam ponownie do odwiedzenia mojego bloga.