czwartek, 14 lutego 2013

Walentynki . . .



                

11 komentarzy:

  1. Przepiękna serduszka - zamierzam ją posadzić w tym roku w swoim ogrodzie :) Ciepło pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Uwielbiam tę roślinkę. Swoją pierwszą posadziłam 3 lata temu, w ubiegłym roku miała dwie kwiatowe gałązki, w tym spodziwam się już solidnego kwiecia, bo kilka dni temu grzebałam pod igłami i znalazłam kilka pąków :) Miłego Walentynkowego wieczoru :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Są jeszcze serduszka o białych kwiatach, też bardzo je lubię :).

      Usuń
    2. o dodatkowo do mojego ogrodu :)

      Usuń
  3. Kolor serduszek iście walentynkowy:)
    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  4. mam tę roślinkę w ogródku, chyba mam, bo nie widze całej. ale nazwy oczywiście nie znam:) szkoda...

    OdpowiedzUsuń
  5. gapa ze mnie. myślałam, że serduszka to tak sobie tylko mówicie....
    uściski

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W dodatku nazywają się "Serduszka okazałe" :)
      pozdrawiam

      Usuń
  6. Moja ulubiona roślinka :) Dziękuję za miłe zdjęcie.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz, zapraszam ponownie do odwiedzenia mojego bloga.