czwartek, 30 maja 2013

Wyrożnienie

Dostałam wyróżnienie od Ani

Dziekuję i odpowiadam na pytania

  1.   Jaką książkę ostatnio czytałaś lub jaki film oglądałaś i czy polecisz je innym?   
 Kiążka, którą niedawno skonczyłam czytać to " Rodzinna historia lęku "  Agaty Tuszynskiej, bardzo mądra i odważna książka.
W kinie byłam bardzo dawno, nawet nie pamietam na jakim filmie, ogladam czasem filmy w telewizji, niedawno po raz enty  "Thelma i Luise", zawsze go oglądam od początku do końca i polecam go wszystkim.

    2. Nominuj 3 blogi, które według Ciebie na to zasługują
                     Mażena  za piękne zdjęcia stolicy, w której bywam niezwykle rzadko i mało ją znam
                     Tojav za piękne zdjęcia i odnajdywanie urody zwykłych rzeczy
                      Miłka za pełne pasji i ciekawe opowiadania  o roślinach oraz piękne zdjecia
           
Proszę wyróżnionych o odpowiedzi na te same pytania i nominowanie następnych blogow w ilosci wg uznania.

5 komentarzy:

  1. Bardzo dziękuję za wyróżnienie, tym bardziej że tak pięknie wytłumaczone ! Czuję się zażenowana i mile pochwalona :)

    OdpowiedzUsuń
  2. NIe słyszałam o tej książce i pewnie na razie nie znajdę czasu na jej przeczytanie. Ale może zimą :)

    OdpowiedzUsuń
  3. To naprawdę miła niespodzianka. Bardzo dziękuję za docenienie mojego bloga. Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  4. Dziękuję! jestem zachwycona własnie uzasadnieniem.
    Tylko nie wiem jak przenieść do siebie banerek?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mażeno, ja robię tak - klikam na obrazku prawym przyciskiem myszy i wybieram opcję zapisz i już go mam u siebie, potem normalnie wklejam tam gdzie chcę, pewno są jeszcze jakieś inne możliwości, możesz spróbować.

      Usuń

Dziękuję za komentarz, zapraszam ponownie do odwiedzenia mojego bloga.