środa, 20 marca 2013

Wiosna, ach wiosna.


         to wiosna znów                           
         wiosna dla ptaków i wiosna dla krów
         wiosna miłosna dla młodych serc ,
        i ach, patetyczna dla niezdobytych twierdz.        
                                    
                                                    Agnieszka Osiecka












  Śnieżyca wiosenna  Leucojum vernum
                                       










Ciemiernik Helleborus - śnieg mu niestraszny

















Kosaciec żyłkowany  Iris reticulata pierwszy wita wiosnę, bardzo mnie zaskoczył i ucieszył.






W ogrodzie   mimo resztek śniegu jest coraz weselej, słoneczko  świeci wiosennie i  wreszcie kończy się ta zimowa smuta.
Plany, plany,  przybyły pocztą nowe roślinki i czekają opatulone na tarasie, to kiscień Curly Red i weigela Wings of Fire, będzie się działo.

8 komentarzy:

  1. Jaki piękny ten irys. Oj, piękne okazy zamówiłaś. Na tę krzewuszkę pewnie też sie prędzej czy później skuszę.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Irysek piękny i niespodziewanie wczesny .
      pozdrawiam

      Usuń
  2. Lusiu, wpadnij do mnie po wyróżnienie z pianką !

    :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki, banerek już wisi, kawa znakomita :)

      Usuń
  3. to ty już masz w ogrodzie wiosne w całej krasie!
    ja mam góry śniegu...
    chyba nie doczekam sie w tym roku wiosny
    uściski:)

    OdpowiedzUsuń
  4. A ja tylko mogłam podziwiać z nadzieją troszkę pączkujące bazie....gdzie tam do kwiatków,wszystko pod śniegiem.

    OdpowiedzUsuń
  5. I poezją próbujesz przywołać wiosnę, a tu nadal zima. Śnieżna i mroźna. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  6. Faktycznie, Twojej śnieżycy plamki są żółciutkie. Do twarzy jej z tym zielonym daszkiem nad kwiatem ;)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz, zapraszam ponownie do odwiedzenia mojego bloga.